مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 13:352022-11-23بين الملل

احداث پل مرزی اتومبیل رو در مرز آستارا + تصاویر


پل مرزی آستارای ایران و آستارای جمهوری آذربایجان در حد فاصل 50 متری ضلع شمالی پل ریلی آستارا به عنوان یک پل اتومبیل رو در حال احداث است.

- پل جاده ای(اتومبیل رو) آستارای جمهوری اسلامی ایران و آستارای جمهوری آذربایجان با هدف اتصال به محور بزرگراهی ترانزیت بین المللی دو کشور(اتوبان باکو به رشت و قزوین) به طول 89 متر و عرض 30.

60 متر با همکاری وزارت راه و شهرسازی جمهوری اسلامی ایران و وزارت حمل و نقل، ارتباطات و فناوری های پیشرفته جمهوری آذربایجان و همچنین آژانس ایالتی راه های اتومبیل روی این کشور بر روی رودخانه مرزی آستاراچای در حال حداث است.

این پل مرزی در حد فاصل 50 متری ضلع شمالی پل ریلی آستارا به عنوان یک پل اتومبیل رو در حال احداث است.

این پل در حال احداث پس از پل های ترانزیتی تاریخی و پل ریلی، سومین پل مشترک و بین المللی دو کشور همسایه در شهرستان مرزی بندر آستارا در شمال غربی استان گیلان خواهد بود که با احداث آن بزرگراه آستارا - آستارا و همچنین مسیر آستارا به باکو تکمیل شده و این بزرگراه از باکو به خطوط زمینی ایران به عنوان مسیری جدید متصل خواهد شد و این مسیر ارتباطی ترانزیت کالا از جمهوری اسلامی ایران و کشور آذربایجان به کشورهای CIS و اروپای شرقی را تسهیل و دسترسی جمهوری آذربایجان به خلیج فارس و دریای عمان را تامین خواهد ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث پل مرزی اتومبیل رو در مرز آستارا + تصاویر

احداث پل مرزی اتومبیل رو در مرز آستارا + تصاویر